niedziela, 3 marca 2013

Zawieszam.

A więc, zawieszam bloga. ;/
Rozdział nie pojawił sie od dość długiego czasu, a ja kompletnie nie mam pomysłu co dalej.
W ogóle to wszystko miało inaczej wyglądać... 
Jak ktoś ma jakiś pomysł, to może pisać emoska19@gmail.com
Tak wiem, jestem beznadziejna. Dopiero 10 rozdział, a ja już nie mam pomysłu. :C

Za to na http://sweet-dreams-twstory.blogspot.com/ mamy napisany już 10 rozdział.
I ten blog akurat jakoś wychodzi. Nie wiem jak to jest, że na tamten mam pomysły, a na ten nie. ;/

No to chyba tyle.
Do odwieszenia, ale nie wiem kiedy to nadejdzie. ;/

Ps.:
Za wszelkie błędy przepraszam, pisałam szybko. ;]

1 komentarz:

  1. Nie zawieszaj ;c
    Tak fajnie simę czytało... ;c
    Zapowiadało się strasznie ciekawie :)
    Pomyśl co mogło by się potoczyć dalej, jestem pewna że coś wymyslisz.
    Życzę ci napływu niewyczerpalnej weny :3

    OdpowiedzUsuń