niedziela, 20 stycznia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana przez вℓєѕѕ †

Bardzo dziękuję.=]

Jest to moja pierwsza nominacja, więc przydałoby się napisać co jest Liebster Award
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

No ja dostałam 10 pytań, więc na tyle odpowiem i tyle zadam. :D 



1.Od kiedy prowadzisz swojego bloga ?
Zaczęłam niedawno, nie cały miesiąc temu.  
2.Opisz siebie w trzech słowach.
Szczera, dziwna, wredna. 
3. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Architektem wnętrz. 
4.Jak masz na imię?
Karolina
5. Ile masz lat?
13
6.Kto jest twoim idolem/idolką?
Nie wiem, ale chyba nie mam. xD
7. Kogo z 1D/TW lubisz najbardziej i czemu?
Chyba Nathana, ponieważ  ma wspaniały głos i gra na pianinie. A ja zawsze chciałam nauczyć się grać na pianinie. :C
8.Ulubiona piosenka?
9.  Ideał chłopaka?
Inteligentny, zabawny i nie za brzydki. :D
10.Co sądzisz o moim blogu?
Uwielbiam go. ♥Zawsze jak pojawi się nowy rozdział uśmiecham się sama do siebie. Nie mogę się doczekać co będzie dalej, więc pisz szybko następny rozdział!


Blogi, które nominuje: 


Pytania: 
1. Gdybyś miała spędzić dzień z jednym z chłopaków z TW/1D, to z którym i dlaczego? 
2. Dlaczego piszesz?
3. Jakie jest twoje hobby? 
4. Jak lubisz spędzać weekendy? 
5. Wolisz psy czy koty? 
6. Ulubiony film? 
7. Jakie jest twoje marzenie?
8. Tolerujesz gejów ?? xD
9. Jak masy na imię?
10. Ile masz lat? 

Te dwa ostatnie, to tak już na szybko. Nie miałam pomysłu. :C xD
Śmiało mogę stwierdzić, że pytania najgorsze. Pierwsze dwa to jeszcze spoko, ale wymyślić resztę...  xD

Dobra, koniec tego dobrego.
Rozdział pojawi się, jak się pojawi. Czyli gdzieś w środę, czwartek.




2 komentarze:

  1. Na moim blogu dałaś mi link że jestem nominowana, ale tu nie ma wymienionego mojego opowiadania O.O
    To w końcu jestem nominowana?? :)

    OdpowiedzUsuń